keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

from sale

Tää on varmaan jo ennätys, että kirjotan samalla viikolla tai edes samana kuukautena jopa toista kertaa, haha! Mutta oon nyt ajatellut, että voisin alkaa panostamaan tähän blogiin vähän enemmän, sillä oon saanut uuden objektiivin ja sen myötä innostunu kuvaamaankin vähän enemmän. Lisäks mulla on monia postausideoita, jota yritän kehitellä, mutta nyt näytän teille parit ostokset mitä oon ostanut nyt alennusmyynneistä.
Topit Mango ja H&M /  Lippis H&M / Kuoriva suihkugeeli Yves Rocher / Kengät Spirit Store
Lemppariostokset oli varmaankin toi nivean ihana huulirasva ja Zaran shortsit! Shortsit ei kyllä ollu alennuksessa, mutta kerranki löyty just eikä melkeen sellaset mitä oon ettinyt. Nyt vaan enään shortsikelit tänne Suomeen niin pääsis käyttämään noita täälläkin ;-) Onneks on nyt äkkilähdöt on varattu ja siitä kirjottelen varmaankin reissun jälkeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti