torstai 31. heinäkuuta 2014

everyday makeup

Moikka taas! Nyt ois luvassa vihdoin vähän erilaista postausta noiden viikottaisten puhelinkuvien sijaan. Ajattelin kertoa mun arkimeikistä, joka mulla on melkeempä aina samanlainen. Kesäsin en oikeestaan meikkaa juuri ollenkaan, ja nyt mulla on nää ripsienpidennykset, joten muutamaa päivää lukuunottamatta tää kesä on mennyt aikalailla meikkaamatta.
1. Smoothing Perfecting Primer, Garnier
Tämän oon todennu tosi hyväks pohjustamaan meikkiä! Tätä laitan päivävoiteen jälkeen ja kasvoista tulee tosi pehmeät ja ihohuokoset pienenevät. Levitän tätä enimmäkseen luomiin, otsaan ja poskipäihin.

2. Lumi Magique (Highlighting Pen), L'oreal Paris
Valokynä on näistä mulle ehkä harvoiten käytetyin. Normaaliin tapaan kuitenkin levitän tätä huonosti nukuttujen öiden jälkeen tummille silmänalusille, jossa tää Lumikynä toimii super mainiosti. Levitän sen H&M:stä ostetulla meikkivoide siveltimellä.

3. Dream Pure BB Cream, Maybelline
Oon jo pidemmän aikaa käyttänyt pelkkää BB voidetta, normaalin meikkivoiteen sijaan. BB voide tuntuu kasvoissa kevyemmältä, mutta silti tasoittaa ihoa ja peittää epäpuhtauksia. Oon kokeillut monia eri merkkien BB voiteita, mutta tän oon todennut mun iholle ehdottomasti parhaaksi. Ennen levitin tän meikkivoidesienellä, mutta muutama kuukausi sitten löysin Kicksistä BB voiteelle tarkotetun siveltimen.

4. Precious Powder Pearls, Gosh
Tällä hetkellä käytän Goshin "aurinkopuuteri helmiä", sillä Lumenen aurinkopuuteri hajosi matkalaukussa Berliinin reissulla. Tätä levittäessä tulee helposti liikaa, joten tätä pitää levittää tosi varovasti. Tän oon joskus saanut luistelun kautta, muutama vuosi taaksepäin, kun Gosh sponssasi meidän meikit.


5. Eyebrow Shaping Wax & Eyebrow Pencil, Lumene
Kulmiin käytän Lumenen kulmakynää, jonka jälkeen laitan päälle kulmien muotoiluvahaa. Kulmakynä on jo kulahtanut ja uus pitäis varmaan hankkia, mutta muotoilugeelin ostin vihdoin kevään tai syksyn hulluilta päiviltä, kun monet kerrat jo olin sitä katsonut.


6. Volume Million Lashes, L'oreal Paris
Näitä käytän aina, kun mulla ei oo näitä ripsienpidennyksiä niin kuin tällä hetkellä. Ripsien taivuttaminen multa jää kyllä aika usein, sillä aamulla kiireessä ei aika siihen oikeen riitä. Million Lashes ripsarista on kuitenkin tullut mulle vakkari ja tän loppuessa ostan vaan uuden samanlaisen. Viime kerralla päätin kuitenkin ostaa ton Extra-Blackin kokeiluun, mutta en oikeestaan huomaa eroa tohon toiseen, molemmat yhtä hyviä kuitenkin!

Tällästä postausta tällä kertaa. Kommentoikaa ja kertokaa ihmeessä jos teillä on jotain ideoita minkälaisia postauksia haluisitte! :-)

3 kommenttia:

  1. Toi Lumenen kulmakarvavaha on kyllä parasta!! :)

    PreciousPicturesBlogi

    VastaaPoista
  2. Jep tosi helppo kun tulee vähän väriä ja sillä saa muotoiltua nopeesti! :)

    VastaaPoista
  3. Tota vahaa kans käytän ja se on vaan niin parasta :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista