maanantai 19. tammikuuta 2015

FAVORITES AT THE MOMENT

Näin kun ulkona on tollanen plusmiinusnolla sää ja välillä hirmupakkaset, on ihan kiva välillä vaan olla  . Nyt on tullut varmaan vietettyä extramäärä ihania koti-iltoja leffoja ja sarjoja katellen, mutta kohta puolin nekin vaihtuu koulukirjoihin kun koeviikko taas häämöttää ens viikolla. Onneks päivät on kuitenkin pikkuhiljaa alkanut tulla valosammiksi niin on päässyt vähän tosta kaamosväsymyksestä yli. Nyt kuitenkin keräsin muutaman tän hetken lemppari jutun tähän postaukseen!

 Lämpivät ja mukavat villapaidat on tällä hetkellä kovassa käytössä, kun tonne kylmään haluaa vain mahdollisimman säänmukasen asun.

 Oon lähiaikoina taas soitellut pianoa ja yrittänyt vähän parantaa ruostuneita taitoja. Kun ei muutakaan tekemistä keksi, niin välillä on kiva vaan soitella nuottikirjoja läpi! :-)

 Musiikki muutenkin kuuluu mun jokapäiväseen arkeen, ja tällä hetkellä lemppari on ehottomasti Omi - Cheerleader! Tosta tulee musta jotenki niin hyvä fiilis et on pakko välillä pitää replayllä!

 Mulla ja varmaan monella kuivuu talvella niin huulet kun kasvotkin, ja huuliin oon kokenu parhaaks tän Nivean lip butterin. Kostuttaa ja hoitaa huulet hyvin ja lisäks tuoksuu tosi hyvälle.



Tällä hetkellä netflixissä pyörii Pretty little liars ja kohta oonkin jo kattonut kaikki 4 kautta, mitä oon Suomen ja jenkkilän Netflixistä löytänyt.

Iltasin on ihana käpertyä mukavaan kotiasuun ja vetästä mummon kutomat lämpöset villasukat jalkaan. Näistäkin heti huomaa että se mukavuus on kyllä tällä hetkellä ehottomasti ykkösenä. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti