sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

tätä päivää ja tulevaa

Nyt tuli vihdoinkin sellanen väli, että tänne kerkeen jotain tulla kirjottamaan ja on jotain mistä kirjottaa. Koeviikko taas ihan kulmilla ja ihmettelenkin missä se mun koeviikkostressi on kun yleensä panikoin jo ainakin viikkoa aijemmin. Oon saanut ehkä hoidettua näitä juttuja jakson aikana, niin nyt ei oo hirvettä painetta tekemättömistä töistä (sanoo joku kuka just kirjotti äikän esseitä ja opo raportteja). 

Koeviikon jälkeen mulla on luvassa vaikka mitä, niin ehkä sekin auttaa jaksamaan sen yli. Meillä on loppukilpailut ens viikonloppuna täällä ja sitten seuraavalla lähetään vielä kisamatkalle Belgiaan! Ootan innolla sitä matkaa, kun en oo nyt hetkeen ollut joukkueen kanssa matkalla. Ja sitten kerkeenkin just olemaan Suomessa pari päivää, jonka jälkeen suuntana ois Singapore! Siitä oon varmaan täälläkin joskus maininnut ja sitä oon kyllä odottanut innolla syksystä asti! Siellä vietetään 10 päivää, osa perheessä ja osa hotellissa. Suomessa taas muutama päivä sen jälkeen ennen vanhojen risteilyä! Tulee kaikki reissut nyt kerralla, mutta ihan hauska se välillä näinkin. Niistä varmaan sitten koitan väsätä jotain omia videoita tai tulla edes kirjottelemaan tänne. Sellasta tällä kertaa, ei mulla varmaan muuta ollutkaan! :-)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti