maanantai 27. huhtikuuta 2015

feelings from singapore

Nyt on jo viikon verran ollaan oltu Suomessa ja tasoteltu aikaeroja. Nyt on ohi tääkin matka, jota odotin vaikka kuinka pitkään. Tämä matka oli mun ihan ensimmäinen reissu Euroopan ulkopuolelle ja Singaporessa kyllä huomasin kuinka erilainen kulttuuri siellä olikaan. Niinkun täällä jo taisin mainita, niin vietettiin viikonloput hotellissa ja muu viikko perheessä. Eka päivä sielä perheessä oli aika ahdistava, vaikka olinkin viikon saman tytön luona, joka oli meillä joulukuussa. Mun perhe siellä oli kuitenkin tosi mukava, ja siihen kuulu Hui Jun:in (mun host) lisäks kaksi veljeä, äiti ja isä. En paljon kerennyt niiden kotona olemaan, paitsi yöt, kun oltiin melkeempä joka illat jossain kaupungilla muiden kanssa! Oli ihanaa päästä tutustumaan tohon ihan oikeeseen Singaporelaiseen kulttuuriin ja niiden arkielämään ihan ns paikallisen tasolla. Koulun lisäks kerettiin nähdä niitä turistikohteitakin ja paikalliset vei meitä niiden suosimiin paikkoihin. Mä oon kyllä varma, että tuun palaamaan Singaporeen toisten, sillä sain ihania uusia ystäviä ja mulla jäi varmasti vielä paljon nähtävää!

/>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti